Nyitólap » Cikkek » Javítások |
Skyrim beállítás tippek-trükkök, javítások
A Skyrim még kevesebb, mint egy napja érhető el hivatalosan, de a rajongók már elkezdtek a beállító állományokban matatni, hátha sikerül hasznos fogásokat és javításokat találni a leggyakoribb összeomlásokra és a felhasználói felület kellemetlenségeinek kiküszöbölésére. A PC Gamer összeállított egy listát a Reddit, a Skyrim fóruma és a Tweak Guides alapján. Ezekkel a javításokkal kikapcsolható az egér finom görgetés, testre szabható a látószög, kikapcsolható a függőleges szinkronizálás, kiküszöbölhető egy összeomlás, ami akkor jelentkezhet, amikor elindítod a játékot. Olvashattok továbbá néhány olyan beállításról is, amitől még szebben fog kinézni a Skyrim. Egér finom görgetés kikapcsolása (Disable mouse smoothing) A Dokumentumok\My Games\Skyrim mappában található SkyrimPrefs.ini-ről készíts biztonsági másolatot, majd nyisd meg, keresd meg a [Controls] részen belül a bMouseAcceleration=1 sort, és változtasd meg erre: bMouseAcceleration=0. Mentsd el, lépj ki és játssz. Szerk: Ajánlott bekapcsolva tartani, különben nem lesz elég gyors a függőleges tengelyen való elmozdulás (felfele/lefele nézelődés egérrel). Látószög megváltoztatása (Change field of view) Gyakori összeomlás javítása (Fix common crash to desktop problem) Függőleges szinkronizálás kikapcsolása (Disable Vsync) Grafikai trükkök (Graphical tweaks) Itt következnek az érdekesebb változók megjelenési sorrendben, alapértelmezett értékekkel, zárójelben a jelentésükkel. Ryz azt javasolja, cseréljük ki az iWaterReflectHeight=512 és iWaterReflectWidth=512 sorok értékét 1024-re, és adjuk hozzá a következő sorokat a SkyrimPrefs.ini-hez, hogy növeljük a víz tükröződés minőségét. bUseWaterReflectionBlur=1 Ha
gondod van az egér kezeléssel, X és Y tengely eltérő sebességével,
akkor a Dokumentumok\My Games\Skyrim\skyrim.ini [Controls] részének a
végére írd be a következő sorokat: Végül pedig íme két kép a változtatások előtt és után. Frissítés Na most, ha mondjuk átírom őket ezekre: Akkor egyrészt szebbek lesznek az árnyékok, másrészt bizonyos esetekben akadozni kezd a játék a GTX 460-as kártyámon (igaz, 32x CSAA élsimítás mellett ). Bár vannak, akik szerint a Skyrimet PC-re fejlesztették elsősorban, egyértelműen látszik, hogy ez nem igaz. Részben a sokak által kifogásolt kezelőfelület, részben az itt is jelen lévő "micro stutter”, vagyis apró akadozás jelenség miatt, ami remekül megfigyelhető egy-egy barlangban, amikor elforgatjuk a kamerát: mintha néhány képkocka hiányozna, azokat átugorja a megjelenítő. Ezen segíthet a következő néhány beállítás, amit a skyrim.ini [Papyrus] részébe kell írni. Persze nem árt, ha van elegendő memória a gépünkben. iMinMemoryPageSize=200000 Ha meg akarjuk növelni a betöltött cellák számát, a következő változtatásokat hajtsuk végre a Dokumentumok\My Games\Skyrim\skyrim.ini [General] részében: Először a képlet: Példa: [General] vagy Minél nagyobb értékeket adunk meg, annál komolyabb teljesítményű gépre lesz szükség az akadásmentes játékhoz, 11-es X érték még a mai felső kategóriás gépeket is megizzaszthatja. Annál nagyobbat viszont nem használhatunk. Az uGridsToLoad érték bekerül a mentésbe, és később csak így lehet csökkenteni: 1) Indítsd el a játékot a jelenlegi uGridsToLoad értékkel. setini "ugridstoload:general” 5 Ezzel helyreállítottad az eredeti uGridsToLoad beállítást, miközben a mentett játék már aktív volt. 4) Mentsd el a játékot. Az így létrehozott mentés bármilyen (alapértelmezett, vagy nagyobb) uGridsToLoad beállítással működni fog. Megjegyzés: Mielőtt ezzel kezdesz kísérletezni, tegyél félre játékmentést, mert nem biztos, hogy működik az uGridsToLoad visszaállítás. Végül két kép összehasonlításnak (a második az eredeti cella távolságot mutatja): Forrás: http://www.morrohun.hu/hirek/2011/11/elder-scrolls-v-skyrim-beallitas-trukkok-es-javitasok/ | |
Megtekintések száma: 2075 | Hozzászólások: 1
| Tag-ek(kulcsszavak): |
Összes hozzászólás: 0 | |