Skyrim - 1.3-as javítás
A múlt héten érkezett meg az 1.2-es verziószámot viselő folt, de már
itt is a következő, ami néhány bosszantó hibát javít: többek között az
előzőbe bekerült ellenállások nullázását.
- 1. frissítés: Időközben megjelent PlayStation 3-ra és XBox 360-ra is a módosítás
- 2. frissítés: Ma megjelent PC-re az 1.3.10-es alverziójú, a Steamen keresztül automatikusan letöltődő folt, ami ezt a két javítást hordozza:
- 4 GB-os tuning (Large Address Aware). A következőt jelenti:
- 32
bites rendszeren egy 32 bites program 2 GB memóriát használhatott fel
Windowson (speciális estben, rendszerindításkor megadható volt neki,
hogy 3 GB-ig engedélyezze a Windows egy program terjeszkedését).
- Az
olyan, sok memóriát igénylő, de még 32 bites játékok esetén (mint pl. a
Skyrim) 64 bites Windowson futtatva elérhető, hogy ezt a 2 GB-os határt
a készítő kiterjessze 4 GB-ig. Jelen esetben ezáltal lehetővé válik
több objektum (pl. textúra, karakterek, hangok stb.) a memóriában való
tárolása egészen 4 GB-ig.
- 64 bites játékok (ilyen még legjobb tudomásom szerint nincs Windowsra) esetén 64 bites rendszeren ez a határ 8 TB.
- Az ékezetes karakterek nem megfelelően jelentek meg a sor végén.
Az egyik népszerű fórumon jelent meg a következő az 1.2-es patchcsel kapcsolatban, ami jól leírja a fenti problémát: A hivatalos PS3 Skyrim fórumon írják, hogy egyik ellenállás sem működik az új, 1.2-es patch telepítése után. «Mágiaellenállás vagy méregellenállás: már nincs többé. A mágusod 85 %-os mágiallenállása vagy az északid 50 %-os fagyellenállása már a múlté. Az elméletileg méregellenálló vámpír mostantól megmérgeződhet. De ez igaz az NJK-kra és a lényekre is: egy tűzelementált mostantól tűzzel is megölhetsz.» /Forrás: Reddit/
Ma
pedig kikerült a Steamre többek között ennek a hibának is a javítása.
PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra még nem elérhető, de hamarosan ott is
viszontláthatod, ha játékgépen játszanál. Az 1.3-as patch ezeket a hibákat javította (minden platformra érvényesek, ahol máshogy nincs jelezve): - Általános, játékstabilitást növelő fejlesztések
- Core 2 Duo processzorokon jobb teljesítmény (csak PC-n, természetesen)
- A Radiant Story helytelenül írt pár szerepet
- A mágaellenállások nem jól számolódtak
- Hiba volt azzal, amikor a játékos a vásárolt házában lévő könyvespolcon elhelyezett könyveket
- Sárkány animáció hibás volt a mentésnél és a betöltésnél
- A bemeneti eszköz Y irányú mozgása nem skálázódott megfelelően a játék sebességével
|