Skyrim - 1.2-es javítás
PlayStation 3-ra ma megérkezett a Skyrim 1.2 verziószámot viselő foltja;
PC-re és Xbox 360-ra pedig szerdán fog megjelenni. A benne szereplő
hibajavítások:
- Esetlegesen előforduló teljesítményproblémák hosszú játék után (PlayStation 3)
- A textúrák nem frissültek megfelelően a játék lemezre telepítését követően (Xbox 360)
- Összeomlás indításkor, ha a hang mintavételezési frekvenciája eltért a 44,1 kHz-től (PC)
- A kivetülések nem helyesen tűntek el
- Néha egy halott vendég is megérkezhetett az esküvőre
- A sárkányok maradványai nem tűntek el
- Ritkán, de előfordult, hogy a sárkányok nem támadtak
- Egy ritka NJK alvási animációval összefüggő hiba javítása
- Néha a halottak idő előtt tűntek el
- A mesterkulcsok nem működtek megfelelően, ha a játékosnak nem volt zártörője a felszerelésében
- Ritka hiba a bűvölt fegyverek és páncélok átnevezésénél
- Ritka hiba, amikor a sárkányok nem mindig "adták oda” a lelküket haláluk után
- Esc gomb már használható a menüből történő kilépésre (PC)
- Véletlenszerű egérérzékenységi hiba javítva (PC)
- Általános ráncfelvarrás a gombok és vezérlők újrakalibrálásánál (PC)
Az 1.2 hibajavítás után a bethesdások tovább böngészik a fórumokat esetleges hibák után kutatva. A mai nap pedig egy másik frissítést is hozott: egy új, 290.36 verziószámot viselő NVIDIA béta meghajtót. Újdonság benne, hogy a The Elder Scrolls V: Skyrim-hez és a Call of Duty: Modern Warfare 3-hoz Ambient Occlusion támogatást (egyfajta realisztikusabb árnyékolási technológia) nyújt. Így lehet bekapcsolni: - Menj
az NVIDIA vezérlőpultba és a "Manage 3D Settings” bal oldali menüpontot
válaszd ki, majd a megjelenő listában jelöld ki az "Elder Scrolls 5:
Skyrim” -et
- Állítsd be az "Ambient Occlusion”-t kedved szerint az alatta lévő területen, majd kattints az "Alkalmaz” gombra
Összehasonlítások (előtte – utána állapot)
Forrás: http://www.morrohun.hu/hirek/2011/11/skyrim-1-2-patch-szerdan-es-uj-nvidia-beta-driver/ |