Harci Skillek (Combat Skills)
Archery (Íjászat)
- Overdraw Bows
20% több sebzést okozhatunk (rangonként +20%) - Eagle Eye
Block-t lenyomva célzás közben zoomolhatunk a jobb célzás érdekében - Critical Shot
10% esély kritikus találatra, amely több sebzést okoz (+5% rangonként) - Steady Hand
Ha zoomolunk íjjal, lelassul az idő 25%-al (50% második rang után), és jobban célozhatunk - Power Shot
- Hunter's Discipline
Dupla annyi nyílvesszőt szedhetünk vissza a hullákból - Ranger
Kifeszített íjjal gyorsabban mozoghatunk - Quick Shot
30%-kal gyorsabban húzzuk ki az íjjat - Bullseye
15% esély, hogy lebénítjuk az ellenfelet pár másodpercre
Block(Blokkolás)
- Shield Wall
A block hatásfoka 20%-kal nő (+20% rangonként) - Deflect Arrows
Ha pajzsunkat találja el az ellenfél nyílvesszője, nem szenvedünk sebzést - Quick Reflexes
Az idő lelassul ha blokkoljuk az ellenfél Erőtámadását (power attack) - Power Bash
Pajzzsal leüthetjük az ellenfelet - Elemental Protection
A pajzzsal védekezve csökkenthetjük a tűz, fagy és villám alapú mágikus sebzéseket 50%-kal - Deadly Bash
Pajzzsal leütés ötször nagyobb sebzést okoz - Block Runner
Gyorsabban mozgunk felemelt pajzzsal - Disarming Bash
Esély az ellenfél lefegyverzésére pajzzsal leütés során - Shield Charge
Pajzzsal sprintelve játszhatunk faltörő kost, és ledönthetjük az ellenfeleinket a lábaikról
Heavy Armor (Nehéz Páncélok)
- Juggernaut
Növeli a Nehéz páncélok (Heavy Armor) védettségét 20%-kal (további 20% rangonként) - Fists of Steel
Ha kesztyűs kézzel (fegyver nélkül) ütjük meg az ellenfelet, akkor a kesztyű védelmi értéke hozzáadódik mint extra sebzés a támadásunkhoz. - Well Fitted
25% extra védettség, ha csak nehéz páncélt hordunk magunkon (fejes, mellvért, kesztyű és csizma) - Cushioned
Fele akkora sebződünk esés közben, ha talpig nehéz páncélban tesszük ezt. - Tower of Strength
50%-kal kevesebbet tántorgunk egy komolyabb bekapott ütés után, ha talpig nehéz páncélban vagyunk - Conditioning
A nehéz páncél súlyát úgy megszokjuk, hogy innentől nem lassít le a mozgásunkban - Matching Set
Extra 25% védettség, ha egyforma nehézpáncélt hordunk (mindegyik része steel vagy ebony, stb) - Reflect Blows
10% eséllyel visszaüt minden közelharci sebzés a támadóra, ha talpig nehéz páncélban harcolunk
One-handed (Egykezes)
- Armsman
Egy-kezes fegyverek 20%-kal többet sebeznek (további 20% rangokként) - Fighting Stance
Erőtámadás egy-kezes fegyverrel 20% kevesebb állóképességet fogyaszt - Hack and Slash
Harci fejszékkel támadva extra vérzést (Bleed) okozhatunk (további rangok növelik a vérzés sebzését) - Bone Breaker
Buzogánnyal támadva 25%-ban semmibe vesszük az ellenfél védettségét (további 25% rangonként) - Bladesman
Kardokkal támadva 10% esélyünk van kritikus sebzésre (további 5% sebzés rangonként) - Dual Flurry
Két egy-kezes fegyverre támadva (dualwield) 20%-kal gyorsabban támadunk (35% az újabb rangnál) - Savage Strike
Egy helyben állva történő erőtámadás 25 extra sebzést okoz és elkábíthatja az ellenfelet - Critical Charge
Futva történő egy-kezes erőtámadás dupla kritikus sebzést eredményezhet - Dual Savagery
Dupla egy-kezes fegyverrel az erőtámadás 50% extra sebzést okoz - Paralyzing Strike
Hátrálva történő erőtámadás 25% eséllyel paralizálja az ellenfelet
Smithing (Kovácsolás)
- Steel Smithing
Steel páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb) - Elven Smithing
Elven páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb) - Dwarven Smithing
Dwarven páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb) - Advanced Armors
Scaled és Plate páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb) - Orcish Smithing
Orcish páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb) - Arcane Blacksmith
Mágikus fegyvereket és páncélokat is feljavíthatunk - Glass Smithing
Glass páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb) - Ebony Smithing
Ebony páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb) - Daedric Smithing
Daedric páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb) - Dragon Smithing
Dragon páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb)
Two-handed (Kétkezes)
- Barbarian
Kétkezes fegyverek 20% extra sebzést okoznak (további 20% rangonként) - Champion's Stance
Erőtámadások kétkezes fegyverrel 20%-kal kevesebb állóképességet fogyasztanak - Limbsplitter
Harci kétkezes fejszékkel támadva extra vérzést okozhatunk (további rangok növelik a vérzést) - Deep Wounds
Kétkezes kardokkal 10% esélyünk van kritikus sebzésre (további 5% rangonként) - Skull Crusher
Csata kalapácsokkal támadva nem számít az ellenfél védettségének 25%-a (további 25% rangonként) - Devastating Blow
Állva történő erőtámadás 25%-kal nagyobb sebzést okoz, és kiütheti az ellenfelet pár másodpercre - Great Critical Charge
Futva történő kétkezes erőtámadás dupla kritikus sebzést okoz - Sweep
Oldalról történő két kezes erőtámadás (kaszálás) minden ellenfele sebez aki előttünk áll - Warmaster
Hátrafelé lépkedve történő erőtámadás 25%-kal paralizálja a célpontot