Harci Skillek (Combat Skills)


Archery (Íjászat)

  • Overdraw Bows
    20% több sebzést okozhatunk (rangonként +20%)
  • Eagle Eye
    Block-t lenyomva célzás közben zoomolhatunk a jobb célzás érdekében
  • Critical Shot
    10% esély kritikus találatra, amely több sebzést okoz (+5% rangonként)
  • Steady Hand
    Ha zoomolunk íjjal, lelassul az idő 25%-al (50% második rang után), és jobban célozhatunk
  • Power Shot
  • Hunter's Discipline
    Dupla annyi nyílvesszőt szedhetünk vissza a hullákból
  • Ranger
    Kifeszített íjjal gyorsabban mozoghatunk
  • Quick Shot
    30%-kal gyorsabban húzzuk ki az íjjat
  • Bullseye
    15% esély, hogy lebénítjuk az ellenfelet pár másodpercre

 

Block(Blokkolás)

  • Shield Wall
    A block hatásfoka 20%-kal nő (+20% rangonként)
  • Deflect Arrows
    Ha pajzsunkat találja el az ellenfél nyílvesszője, nem szenvedünk sebzést
  • Quick Reflexes
    Az idő lelassul ha blokkoljuk az ellenfél Erőtámadását (power attack)
  • Power Bash
    Pajzzsal leüthetjük az ellenfelet
  • Elemental Protection
    A pajzzsal védekezve csökkenthetjük a tűz, fagy és villám alapú mágikus sebzéseket 50%-kal
  • Deadly Bash
    Pajzzsal leütés ötször nagyobb sebzést okoz
  • Block Runner
    Gyorsabban mozgunk felemelt pajzzsal
  • Disarming Bash
    Esély az ellenfél lefegyverzésére pajzzsal leütés során
  • Shield Charge
    Pajzzsal sprintelve játszhatunk faltörő kost, és ledönthetjük az ellenfeleinket a lábaikról

 

Heavy Armor (Nehéz Páncélok)

  • Juggernaut
    Növeli a Nehéz páncélok (Heavy Armor) védettségét 20%-kal (további 20% rangonként)
  • Fists of Steel
    Ha kesztyűs kézzel (fegyver nélkül) ütjük meg az ellenfelet, akkor a kesztyű védelmi értéke hozzáadódik mint extra sebzés a támadásunkhoz.
  • Well Fitted
    25% extra védettség, ha csak nehéz páncélt hordunk magunkon (fejes, mellvért, kesztyű és csizma)
  • Cushioned
    Fele akkora sebződünk esés közben, ha talpig nehéz páncélban tesszük ezt.
  • Tower of Strength
    50%-kal kevesebbet tántorgunk egy komolyabb bekapott ütés után, ha talpig nehéz páncélban vagyunk
  • Conditioning
    A nehéz páncél súlyát úgy megszokjuk, hogy innentől nem lassít le a mozgásunkban
  • Matching Set
    Extra 25% védettség, ha egyforma nehézpáncélt hordunk (mindegyik része steel vagy ebony, stb)
  • Reflect Blows
    10% eséllyel visszaüt minden közelharci sebzés a támadóra, ha talpig nehéz páncélban harcolunk

 

One-handed (Egykezes)

  • Armsman
    Egy-kezes fegyverek 20%-kal többet sebeznek (további 20% rangokként)
  • Fighting Stance
    Erőtámadás egy-kezes fegyverrel 20% kevesebb állóképességet fogyaszt
  • Hack and Slash
    Harci fejszékkel támadva extra vérzést (Bleed) okozhatunk (további rangok növelik a vérzés sebzését)
  • Bone Breaker
    Buzogánnyal támadva 25%-ban semmibe vesszük az ellenfél védettségét (további 25% rangonként)
  • Bladesman
    Kardokkal támadva 10% esélyünk van kritikus sebzésre (további 5% sebzés rangonként)
  • Dual Flurry
    Két egy-kezes fegyverre támadva (dualwield) 20%-kal gyorsabban támadunk (35% az újabb rangnál)
  • Savage Strike
    Egy helyben állva történő erőtámadás 25 extra sebzést okoz és elkábíthatja az ellenfelet
  • Critical Charge
    Futva történő egy-kezes erőtámadás dupla kritikus sebzést eredményezhet
  • Dual Savagery
    Dupla egy-kezes fegyverrel az erőtámadás 50% extra sebzést okoz
  • Paralyzing Strike
    Hátrálva történő erőtámadás 25% eséllyel paralizálja az ellenfelet

 

Smithing (Kovácsolás)

  • Steel Smithing
    Steel páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb)
  • Elven Smithing
    Elven páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb)
  • Dwarven Smithing
    Dwarven páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb)
  • Advanced Armors
    Scaled és Plate páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb)
  • Orcish Smithing
    Orcish páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb)
  • Arcane Blacksmith
    Mágikus fegyvereket és páncélokat is feljavíthatunk
  • Glass Smithing
    Glass páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb)
  • Ebony Smithing
    Ebony páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb)
  • Daedric Smithing
    Daedric páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb)
  • Dragon Smithing
    Dragon páncélzatot és fegyvereket gyárthatunk a kohóknál, és feljavíthatjuk ezeket duplájukra (fegyverek sebzése, páncélok védettségi értéke, stb)

 

Two-handed (Kétkezes)

  • Barbarian
    Kétkezes fegyverek 20% extra sebzést okoznak (további 20% rangonként)
  • Champion's Stance
    Erőtámadások kétkezes fegyverrel 20%-kal kevesebb állóképességet fogyasztanak
  • Limbsplitter
    Harci kétkezes fejszékkel támadva extra vérzést okozhatunk (további rangok növelik a vérzést)
  • Deep Wounds
    Kétkezes kardokkal 10% esélyünk van kritikus sebzésre (további 5% rangonként)
  • Skull Crusher
    Csata kalapácsokkal támadva nem számít az ellenfél védettségének 25%-a (további 25% rangonként)
  • Devastating Blow
    Állva történő erőtámadás 25%-kal nagyobb sebzést okoz, és kiütheti az ellenfelet pár másodpercre
  • Great Critical Charge
    Futva történő kétkezes erőtámadás dupla kritikus sebzést okoz
  • Sweep
    Oldalról történő két kezes erőtámadás (kaszálás) minden ellenfele sebez aki előttünk áll
  • Warmaster
    Hátrafelé lépkedve történő erőtámadás 25%-kal paralizálja a célpontot